خدا گوید



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


*zendegi*

اگراززیستن آسوده بودیم هرگز به هنگام تولد نمیگریستیم

«خدا گوید:تو ای زیباتر از خورشید زیبایم،
تو ای والاترین مهمان دنیایم،
بدان آغوش من باز است،
شروع کن، یک قدم با تو،
تمام گامهای مانده اش با من…»



نظرات شما عزیزان:

Elaheh
ساعت12:00---14 آذر 1391
سلام...وبلاگتون اینقدر جالب و خوب و مفید بود،که مطمئنم بازم بهش سر میزنم!!!!♥امیدوارم موفق و پیروز باشید♥
وبلاگ من هم البته دست کمی از وبلاگ شما نداره هااا!!!!!!خوشحال میشم اگه سر بزنی و نظرتو صادقانه بگی!!!اگه اومدی و دیگه دلت نخواست بری بیرون،تقصیر خودته هااااا!!!
به هرحال منتظرتم...
در پناه حق...
یاعلی...


امین
ساعت12:27---23 آبان 1391
این خاطره های تلخ سر می گردد



این رنج مدام مختصر می گردد



امروز اگر چه درد داریم بدان



یک روز ورق دوباره بر می گردد


امین
ساعت23:47---18 آبان 1391
چه کسی میداند؟؟؟

که چرا چشم من از این فاصله ها نمناک است............

و چرا این دل رنجیده من غمناک است............

به تو می اندیشم...

به تو ای مخمل رویایی شب...

به تو زیبای اساطیری من...

چشم بگشا که مرا خواهی یافت...

که به خود می گویم...

زندگانی بـــــــــــــــــــــــــــــ ــــی تـــــــــــــــــــــــــــــ ــو...

سر به سر غمگین است...

در میان دل دوست...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:,ساعتتوسط مهرسان | |